Resultat KM 2023

Resultat av  årets KM !

Nytt för i år var en F-klass, detta är en ”förberedandeklass” med lite lättare och färre moment än i startklass. Bedömningen är även lite annorlunda. Resultaten blev följande; F-klass; 1a Evelina och Sia, 2a Annika och Skatan, 3a Eva-Lena och Hebbe. U-klass; 1a Livia med Rusa 2a Oliver med Albertina 3a Max med Tobbe. Startklass; 1a Daniella och Frankie 2a Lova och Bella 3a Åsa och Mila.

Ettan; 1a Annika och Albertina, 2a Christina och Chas. Tvåan; 1a Alexandra och Rusa. U-klubbmästare 2023 blev Livia och Rusa. Klubbmästare i lydnad 2023 blev Annika och Albertina. Hundracet; 1a Ljus och Magnus 2a Skatan och Janne 3a Donna och Ulla-Britt. Stort grattis till er alla!! 🥳

Efter allt tävlande blev det grillat sedan följde prisutdelning och sist, men inte minst, kaffe och KM-tårta!!

Tack till alla som kom och tävlade, hjälpte till och kom för att titta, ni gjorde alla att dagen blev toppen!! 😃